مصاحبه آرشیو خبر ها
نباید اینگونه موقعیت خراب کنیم

نباید اینگونه موقعیت خراب کنیم

یوونتوس در روزی که فرصت این را داشت تا در خانه تیم فروسینونه را شکست دهد و 3 امتیاز را کسب کند در حالی که تا لحظات آخر 0-1 پیش بود موقعیت های زیادی بر روی دروازه حریف ایجاد کرد در نهایت دروازه خود را باز شده دید تا 2 امتیاز مهم دیگر را هم از دست بدهد .

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه پس از این دیدار که با بی دقتی و بعضاً بی خیالی بازیکنانش با نتیجه 1-1 به پایان رسید در جمع خبرنگاران گفت :

" باید برنده می شدیم ، بازی بود که بر آن تسلط زیادی داشتیم و موقعیت های زیادی هم خلق کردیم اما در نهایت نتوانستیم برنده باشیم و 3 امتیاز را از دست دادیم "

" برای این نتیجه ناراحتیم زیرا این شرایط ما را در جدول بد می کند. یوونتوس همیشه باید پیروز باشد اما امشب در عین حالی که فرصت های زیادی ایجاد کردیم در انتها برنده نشدیم "

" این تساوی در حالی اتفاق افتاد که تا دقایق آخر جلو بودیم ، اما من خواسته بودم که موقعیت ها را استفاده کنیم. باید بدانیم که در هر بازی ممکن است در لحظه نتیجه عوض شود و ما امشب تاوان زیادی دادیم "

" ما تغییرات زیادی داشتیم ، همچنان زمان لازم است تا بازیکنان هماهنگ شوند تا بهتر از این شویم. من به بازیکنانم اعتماد دارم اما می خواهم از فرصت ها بهترین استفاده را ببریم "

" هر چیزی زمان می برد و گاهی این نتایج هزینه بدست آوردن پیروزی و پیشرفت تیم است ، ما باید تلاش کنیم و بهتر شویم "

" باید برای بهتر شدن تلاش کنیم ، خودمان هم می دانیم که نقاط ضعف داریم و باید آن ها را رفع کنیم. در بهترین شرایط هم که باشیم استفاده نکردن از موقعیت ها می تواند به ما ضربه بزند پس باید یاد بگیریم که رشد کنیم و پیروزی را از ست ندهیم "

" همیشه از دست دادن نتیجه در دقایق انتهایی سخت است ، من از ایجاد موقعیت ها راضی هستم ولی می توانستیم به مراتب بهتر از این ها استفاده کنیم. همانطور که گفتم امشب بازیکنان جوانی بازی کردند که نیاز به افزودن تجربه داشتند "

" ما مصدوم هایی هم در تیم داریم ، موراتا از مهم ترین آن ها است و همچنین مارکیزیو و خدیرا . البته بازیکنان من امشب در همه خطوط خوب بودند و فقط یک اشتباه در وقت های اضافه همه چیز را خراب کرد "

" من 2-5-3 را برای تیمم انتخاب کردم زیرا می خواستم از بازیکنانی مانند ساندرو و کوادرادو که ویژگی های تدافعی خوبی دارند در کناره ها استفاده کنم و قدرت تیم را در دفاع بیشتر کنم "

" در خط حمله دیبالا و زاتزا تلاش زیادی کزدند ، زاتزا گلزنی کرد و باز هم فرصت داشت که فاصله را بیشتر کند. تکرار می کنم که باید پیشرفت کنیم و نباید موقعیت ها را ساده از دست بدهیم "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغ در قسمت چپ سایت کلیک فرمایید


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: